Často kladené otázky

Čo je Poťah Stoličky?

Objavte náš príbeh na našej webovej stránke.

Ako nás kontaktovať?

Môžete nás jednoducho kontaktovať pomocou malej bubliny rozhovoru v pravom dolnom rohu obrazovky alebo vyplnením nášho kontaktného formulára. Sľubujeme, že vám odpovieme do 24 až 48 hodín.

Vaše objednávky

Ako dlho trvá prijatie mojej objednávky?

Potrebujeme 1-2 týždne na spracovanie vašej objednávky, výrobu produktov a zabezpečenie dopravy zdarma. Snažíme sa, aby vám bol balík doručený čo najrýchlejšie, bez toho, aby sme ohrozili kvalitu našich produktov.

Môžem sledovať svoju objednávku?

Samozrejme! Ak chcete sledovať svoju objednávku, môžete nás kontaktovať e-mailom.

Sledovanie hovorí, že môj balík bol doručený, ale nič som nedostal. Je to normálne?

Nebojte sa, môže sa to stať, ak ste si objednali viacero položiek. Položky sa niekedy posielajú samostatne v závislosti od skladovej dostupnosti a expedičných skladov. Ostatné články dostanete v nasledujúcich dňoch.

Koľko stojí doručenie a kam ho doručujete?

Naše položky doručujeme bezplatne do celého sveta, s výnimkou francúzskych zámorských území. Dodatočné náklady na doručenie sa budú vyžadovať pre tieto územia: Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinik, Mayotte, Nová Kaledónia, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Polynézia Francúzska .

Čo mám robiť, ak v mojej objednávke chýba položka?

Ak ste si objednali viacero položiek, mohli byť odoslané samostatne. Ak si všimnete, že niektorá položka chýba, nebojte sa, váš balík bude čoskoro doručený.

Nedostal som svoju objednávku

Ak máte problém s objednávkou, spory vyriešime za vás s naším 100% bezpečným doručením. Všetko riešime osobne a sľubujeme, že vám obratom pošleme nový balík na naše náklady.

Nežijem v Európe

Doručenie do zámorského Francúzska môže trvať až jeden mesiac odo dňa objednávky, aby pre vás zostalo finančne dostupné.

Zrušenie a vrátenie objednávky

Môžem upraviť alebo zrušiť svoju objednávku?

Svoju objednávku môžete upraviť, pokiaľ sa „nespracováva“. Ak sa objednávka už pripravuje, bude účtovaný storno poplatok vo výške 40% z kúpnej ceny.

Môžem vrátiť položku?

Vrátenie produktu môžeme akceptovať iba vtedy, ak má preukázanú chybu. Ak sa stretnete s výrobnou chybou, pošlite nám fotografiu predmetného produktu (ak je to možné v pôvodnom obale) a číslo vašej objednávky. Ak chcete mať nárok na vrátenie, produkt musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom bol prevzatý.

Bezpečnosť a platba

Ktoré spôsoby platby akceptujete?

Ponúkame iba bezpečné spôsoby platby, ako sú debetné a kreditné karty, ako aj online platobné služby ako PayPal a Stripe.

Rôzne otázky

Ako si môžem objednať produkt?

Objednanie našich produktov je jednoduché podľa týchto jednoduchých krokov: vyberte požadované položky, pridajte ich do košíka a potom dokončite nákup kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu obrazovky . Môžete si tiež vytvoriť účet, aby bol proces ešte rýchlejší a jednoduchší.

Chcem si objednať hromadne

Ak